Efektivní komunikace v týmu

Jak mezi sebou komunikovat na pracovišti, abychom se dobře cítili v práci? Naučte se předávat informace srozumitelně a asertivně. Čeká Vás mimo jiné trénink krizové komunikace. Nenechte si ujít oblíbený zážitkový kurz.
Akreditováno
Komunikace
Management

Jak zavádět a měnit normy na pracovišti

Efektivní komunikace na pracovišti je klíčovou součástí zdravého pracovního prostředí. Aby nám na pracovišti bylo dobře a dosahovali jsme k tomu požadovaných výsledků, je mimo jiné důležité vytvářet podpůrné prostředí. Zkrátka aby u nás na pracovišti bylo „normální“, že si pomáháme či poděkujeme nebo že úkoly z porad plníme a někoho to zajímá apod. V tomto bloku se zaměříme na to, jak taková „normálnost“ vzniká, jak ji utvářet a případně jak ji měnit.

Metody výuky: výklad, skupinová práce, samostatná práce, skupinová reflexe.

Jak na náročnější konverzaci – příprava

Náročnějším konverzacím čelíme nejspíš dnes a denně. Určitě k nim bude patřit i ta o záměru měnit nějakou normu. V druhé části se podíváme na to, jak náročnější témata otvírat a kam v nich zaměřovat pozornost, abychom zvýšili pravděpodobnost, že se domluvíme.

Metody výuky: skupinová práce, výklad, řešení modelového a reálného příkladu.

Jak na náročnější konverzaci – praxe

Vyzkoušíme si, jak funguje a působí, když náročnější konverzaci otevřeme více způsoby. Co tvoří rozdíl, co je nám bližší, a budeme hledat naše individuální preference. To vše doplněno o tipy z praxe, protože ne na vše musíte přijít sami.

Metody výuky: skupinová práce, výklad, řešení modelového a reálného příkladu.

Číslo akreditace: A2020/0767-SP; videokonference: A2021/1190-SP/VP

Podobné kurzy