Komunikace v nebezpečných situacích
Verbální útoky na pracovišti nebo na ulici jsou velmi častým jevem. Jak na ně reagovat asertivně a konflikt neprohlubovat?
V sebeobraně může vhodná komunikace protivníka odlákat od jeho záměru. Vidí ve Vás totiž pouze oběť svého činu a nepočítá s tím, že s ním začnete komunikovat. Na zážitkovém kurzu se naučíte vyhodnocovat chování člověka a pomocí komunikace snížit riziko konfliktu. Získáte sebejistotu, schopnost adekvátně reagovat na specifické situace a držet je pod kontrolou.
Na modelových situacích si vyzkoušíte, jak se správně zachovat v různých typech situací. Lektor Vám vysvětlí, jaká je třeba přijmout preventivní opatření a jak snížit pravděpodobnost stát se obětí, jak vůbec zamezit tomu, aby konflikt eskaloval až k fyzickému napadení.
Obsah školení:
- Porozumění základům krizové komunikace
- Rozvoj verbální i neverbální komunikace
- Využití empatie ve stresových situacích
- Praktické nácviky a simulace