Jak komunikovat s novináři v krizových situacích?
AQE academy ve spolupráci s oblíbenou lektorkou Štěpánkou Duchkovou uvádí na trh zážitkový kurz, tentokrát na téma krizové komunikace.
Lektorka na praktických ukázkách předvede, jak srozumitelně a asertivně podat nepříjemné informace široké veřejnosti, jak se připravit na nečekané otázky novinářů a prozradí tipy na udržení klidu a zvládání trémy ve vypjatých situacích. Nezapomeneme ani na pozitivní komunikaci a dobrého jména Vaší organizace.
Obsah kurzu:
- Úvod do krizové komunikace
- definice a význam krizové komunikace
- identifikace potenciálních krizových situací
- Komunikace složitých témat
- strategie pro komunikaci komplexních informací veřejnosti
- vytváření srozumitelných zpráv a sdělení
- význam empatie a soucitného přístupu
- Komunikace v nepříjemných situacích
- efektivní reakce na nepříjemné nebo nečekané dotazy novinářů
- udržování klidu a sebedůvěry během mediálního vystoupení, zvládání trémy
- techniky při odpovídání na obtížné otázky
- určení hranice, za kterou už novináře nepustíme
- Pozitivní komunikace úřadu nebo firmy
- budování pozitivního obrazu organizace
- public relations a vztahy s médii