Jak komunikovat s novináři v krizových situacích?

AQE academy ve spolupráci s oblíbenou lektorkou Štěpánkou Duchkovou uvádí na trh zážitkový kurz, tentokrát na téma krizové komunikace.
Komunikace
Management
Měkké dovednosti

Lektorka na praktických ukázkách předvede, jak srozumitelně a asertivně podat nepříjemné informace široké veřejnosti, jak se připravit na nečekané otázky novinářů a prozradí tipy na udržení klidu a zvládání trémy ve vypjatých situacích. Nezapomeneme ani na pozitivní komunikaci a dobrého jména Vaší organizace.

 Obsah kurzu:

  • Úvod do krizové komunikace
    • definice a význam krizové komunikace
    • identifikace potenciálních krizových situací
  • Komunikace složitých témat
    • strategie pro komunikaci komplexních informací veřejnosti
    • vytváření srozumitelných zpráv a sdělení
    • význam empatie a soucitného přístupu
  • Komunikace v nepříjemných situacích
    • efektivní reakce na nepříjemné nebo nečekané dotazy novinářů
    • udržování klidu a sebedůvěry během mediálního vystoupení, zvládání trémy
    • techniky při odpovídání na obtížné otázky
    • určení hranice, za kterou už novináře nepustíme
  • Pozitivní komunikace úřadu nebo firmy
    • budování pozitivního obrazu organizace
    • public relations a vztahy s médii

Podobné kurzy