Motivace zaměstnanců

"Všechno jde, když se chce”, zaznívá často nejen doma, ale i na pracovišti. Je to tak, nebo je to celé o něco složitější?

Motivace zaměstnanců

Slovníková definice říká, že motivace je “psychologický proces, který usměrňuje volbu lidí ohledně toho, co a jak budou dělat”. Jak s tímto procesem ve firmě pracovat tak, ať je nám je v něm lidsky dobře a ať zároveň plníme pracovní povinnosti?

To budeme společně hledat na prakticky zaměřeném kurzu, který se skládá z kombinace drobných teoretických bloků, individuálních zamyšlení, společného sdílení dobré a špatné praxe a především hledání cest, jak to všechno dostat do praxe ve Vašich unikátních kontextech prostředí veřejné správy, úřadu.
Z toho také vyplývá, jak kurz probíhá. Nečekejte dlouhé monology lektora o tom, jak by se to mělo dělat. Připravte se na Vaši aktivní účast obrazem i zvukem, tělem i duší :-)

Naučíme Vás:

- porozumět tomu, jak funguje motivace a o jaké modely se při rozhodování v praxi opřít;

- vědět, co nejčastěji motivuje lidi v privátním sektoru;

- inspirovat se navzájem — co funguje, co ne a za jakých podmínek;

- osvojit si praktické nástroje, pomocí nichž můžete pracovat se svou vlastní motivací;

- odnést si plán kroků, jak s motivací na pracovišti pracovat systémově(ji).

Obsah kurzu:

1. Co to je motivace a jak funguje na pracovišti

2. Specifika motivace ve firmách

3. Co jsou nejsilnější motivátory lidí

4.  Motivátory a jak s nimi pracovat u sebe

5. Motivátory a jak s nimi pracovat u různých typů

Lektor kurzu: Mgr. Petr Sucháček

Mám zájem o tento kurz!

Newsletter

Dostávejte vždy aktuální informace do Vašeho e-mailu. Zadejte Váš email níže pro odběr novinek.

Přihlášení do kurzu pro firmy

Vaše přihláška byla úspěšně odeslána.
Nastala chyba při odesílání vaší přihlášky.

 

Další kurzy pro firmy

Zobrazit všechny kurzy pro firmy
Work-life balance
Work-life balance
Trénink Work - life balance je určen pro všechny, kteří hledají rovnováhu mezi osobním a pracovním životem, ale také pro všechny, ...
Profesionální mluvený projev
Profesionální mluvený projev
V současnosti se firmy stále častěji prezentují prostřednictvím audio nebo video obsahu. Nahrávají nejrůznější návody, podcasty a ...