Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Krizová komunikace

Předcházení a zvládání krizí v moderní komunikaci.
Komunikace
Měkké dovednosti


Školení vás provede komplexním přístupem k prevenci a zvládání krizových situací, které mohou ovlivnit pověst a úspěch vaší organizace. Zaměříme se na klíčové oblasti, které vám pomohou rozpoznat potenciální krize včas a předcházet jim efektivními kroky.

V ideálním světě: Co způsobuje krize a jak je zastavit dříve, než propuknou? Naučíte se rozpoznávat varovné signály a osvojíte si strategie, které pomáhají krizi předcházet.

V realitě: Společně prozkoumáme konkrétní krize, které jste zažili, a zaměříme se na způsoby, jak z nich vytěžit hodnotné zkušenosti.

Do budoucna: Jak se vyvarovat krizí, které si můžeme způsobit vlastní komunikací? Čeká vás praktické cvičení před kamerou zaměřené na efektivní vyjadřování bez zkreslení.

Na sociálních sítích: Jak řešit krize vznikající v online prostředí, kde se množí trollové? Naučíte se účinné postupy pro správnou reakci na negativní komentáře i útoky.

Školením vás provede zkušená lektorka s 15letou praxí ve sdělovacích prostředcích a strategické komunikaci. Své profesní dovednosti začala jako sportovní redaktorka v MF Dnes, poté působila jako specialistka na propagaci vědy a výzkumu na Masarykově univerzitě a nyní pracuje ve strategicko-kreativní agentuře Aetna. V rámci AQE academy se zaměřuje na trénink komunikace a přípravu lídrů na krizové situace.

Podobné kurzy

Není otevřen žádný kurz