Sociální sítě

Sociální sítě přinesly do komunikace řadu nových výzev a možností, navíc v posledních letech plní roli neopominutelného komunikačního kanálu. Sociální sítě významným způsobem formují veřejné mínění.

Sociální sítě
Při správném využívání mohou být efektivním nástrojem komunikace s kleinty, mohou se významně podílet na formování názorů i plnit roli marketingového komunikačního nástroje. Už dávno totiž neplatí, že na sociálních sítích jsou jen mladí. Využití potenciálu sociálních sítí je podmíněno znalostí jejich funkcí, možností i úskalí. Využití sociálních sítí je dnes neopominutelnou součástí komunikačních strategií, v posledních letech jde o nejrychleji se rozvíjející marketingový nástroj.
Cílem prakticky orientovaného kurzu je komplexní problematiky sociálních sítí s akcentem na jejich využívání ve firemní praxi a získání praktických dovedností k jejich využití.
 
Obsah kurzu:
  • Přehled základních sociálních sítí a jejich charakteristika - Facebook, Instagram, Twitter, YouTube
  • Cílové skupiny jednotlivých sociálních sítí a jejich specifika
  • PR a krizová komunikace
  • Příklady komunikačních kampaní
  • Smart komunikace
  • Propojení sociálních sítí za účelem efektivní komunikace
  • PinCity
 

Mám zájem o tento kurz!

Newsletter

Dostávejte vždy aktuální informace do Vašeho e-mailu. Zadejte Váš email níže pro odběr novinek.

Přihlášení do kurzu pro firmy

Vaše přihláška byla úspěšně odeslána.
Nastala chyba při odesílání vaší přihlášky.

 

Další kurzy pro firmy

Zobrazit všechny kurzy pro firmy
Work-life balance
Work-life balance
Trénink Work - life balance je určen pro všechny, kteří hledají rovnováhu mezi osobním a pracovním životem, ale také pro všechny, ...
Profesionální mluvený projev
Profesionální mluvený projev
V současnosti se firmy stále častěji prezentují prostřednictvím audio nebo video obsahu. Nahrávají nejrůznější návody, podcasty a ...