Copywriting

Pište texty, které budou chtít ostatní číst.

Copywriting

Je chybou myslet si, že lidé dnes nechtějí číst. Každý se rád začte – ale pouze do textu, který ho chytne. Pravidla copywritingu se značně liší od toho, co nás učili při psaní slohu ve škole. Jen namátkou – v copywritingu je méně vždy více, základní je nadpis a psaní je jen malý střípek celého procesu. 

Copywriting neboli psaní prodejních textů není pouze doménou majitelů e-shopů a reklamních pisálků chrlících jeden slogan za druhým. Pravidla, kterými se řídí, můžete směle aplikovat na texty, které vkládáte na web, do newsletterů, článků, příspěvků na sociální sítě, ale třeba i na popis vaší organizace, jež přikládáte k pracovnímu inzerátu.

Obsah školení:

1. Úvod – jak se to má s pozorností čtenářů

  • Co je potřeba zjistit, než se pustíte do psaní
  • Cíl komunikace
  • Cílové skupiny (CS)
  • Definice person
  • Informace o produktu/tématu/službě
  • Dosavadní komunikace a její úspěšnost
  • Hlavní konkurenti
  • Kam budeme psát
  • Jaké budou další navazující aktivity
  • Zlatý kruh

2. Struktura textů

  • 6 tipů pro lepší texty
  • Copytriky
  • Vizuální stránka věci
  • Testování textů
  • Příklady dobrého a špatného COPY
  • Inspirace

Co budete umět:

Seznámíte se celým procesem práce copywritera.
Psát čtivé texty pro sociální sítě, newslettery, webové stránky, partnery, sponzory.
Znát pravidla dobrého prodejního textu.
Získáte rychlé tipy, díky kterým se do vašich textů každý rád začte.

Lektorka kurzu: Mgr. Ivana Šalbabová

Mám zájem o tento kurz!

Newsletter

Dostávejte vždy aktuální informace do Vašeho e-mailu. Zadejte Váš email níže pro odběr novinek.

Přihlášení do kurzu pro firmy

Vaše přihláška byla úspěšně odeslána.
Nastala chyba při odesílání vaší přihlášky.

 

Další kurzy pro firmy

Zobrazit všechny kurzy pro firmy
Work-life balance
Work-life balance
Trénink Work - life balance je určen pro všechny, kteří hledají rovnováhu mezi osobním a pracovním životem, ale také pro všechny, ...
Profesionální mluvený projev
Profesionální mluvený projev
V současnosti se firmy stále častěji prezentují prostřednictvím audio nebo video obsahu. Nahrávají nejrůznější návody, podcasty a ...