Komunikace a organizační chování

PREZENČNÍ KURZManagementKomunikaceAkreditováno

Číslo akreditace: A2020/0767-SP

E-mail, telefon, porada, objednání v restauraci, plánování dovolené. Veškerý tok informací se děje skrze komunikaci, a zatímco se celý život ve škole i mimo ni dozvídáme více informací, jen málokdo z nás prošel tréninkem, jak tyto informace co nejefektivněji předávat. Co nejefektivněji v tomto kontextu znamená, že ten, komu byly informace sdělovány, je pochopil tak, jak jste chtěli, a že u toho vzniklo co nejméně emocionálního odpadu.

 

Na tomto kurzu se budeme zabývat oběma rovinami efektivní komunikace – obsahové i vztahové. Na praktických cvičeních, reálných situacích, s minimem teorie a maximem principů využitelných v každodenním životě.

 

Cíl kurzu:

Cílem kurzu je zamyslet se nad komunikací a organizačním chováním z různých perspektiv, vnímat tyto perspektivy a být schopen s nimi pracovat. Konkrétní dovednosti s tím spojené: být si vědom komunikačního kontextu, ve kterém se nacházím; vést konverzaci k uspokojivému výsledku; udržet si nadhled v náročných a konfliktních situacích; zaměřovat pozornost na důležité aspekty komunikace ad.

 

Obsah kurzu:

  • Komunikační kontexty

  • Leadership v konverzacích

  • Komunikace v konfliktních situacích

  • Organizační příležitosti a limity

  • Praktické tipy (např. kladení otázek aneb co všechno je špatně s otázkou „Rozumíte tomu?“)

 

Přihlášení do kurzu

Vaše přihláška byla úspěšně odeslána.
Nastala chyba při odesílání vaší přihlášky.
4března
ON-LINE kurzHitKomunikaceAkreditováno
Norma - úprava písemnosti
Praha, academy HUB, Sokolovská 694/102a 2 450 Kč Mgr. Irena Kratochvílová
16března
ON-LINE kurzHitKomunikaceAkreditováno
Sociální sítě v praxi veřejné správy
Ostrava, Českobratrská 18, 702 00 2 500 Kč Ing. Zuzana Pastrňáková